از بودن نخستمان یکسال گذشت. حضور نخست آغاز خوبی بود. امسال پرتوانتر آمدیم
از بودن نخستمان یکسال گذشت. حضور نخست آغاز خوبی بود. امسال پرتوانتر آمدیم. یکسال پر تلاش را پشت سر گذاشتیم.
هنوز برای ما آغاز راه است. آغازی که نمیگذاریم برود. قصدمان این است همیشه در آغاز و نخست بمانیم. پیشرفتن و ریشهدواندن قرار نیست نخستینگیمان را کهنه کند.
از تمام دوستانی که یار و کمکحالمان بودند سپاسگزاریم. قدردان تکتکشان هستیم.
بهخصوص مولفان و مترجمانی که کلماتشان را به ما سپردند.
«حکمتکلمه» مایه و سرمایهای اگر دارد دوستانش است.
تا آغازی دیگر با ما بمانید.
@Hekmatkalame