اختران همگی رخشند. کس را باکی از تابش آنان نیست. چون من میتابم
اختران همگی رخشند
کس را باکی از تابش آنان نیست
چون من میتابم
همه را لرزه بر اندام افتد
لیک من هرشبه رخشان نشوم
باید که به انجام رسد
سال هزار
انگاه نمودار شوم
#محمد_مقدم_مغدم
@faryad_naseri