بیست سال عمر صرف این کردهام که امروز بفهمم اینها که زیاد حق و حقوق و قلم و شرف و آزادی و تعهد میکنند یا نقاب بیسوادیشان است ی
بیست سال عمر صرف این کردهام که امروز بفهمم اینها که زیاد حق و حقوق و قلم و شرف و آزادی و تعهد میکنند یا نقاب بیسوادیشان است یا زین کردن مشتی ساده.
فداکاران شعار نمیدهند، فداکاری میکنند.
یادم به جوانیام میافتد که کلمات کسانی را در ستایش و دفاع از آزادی میخواندم و خون در رگهام میدوید پیشتر که آمدم به چشم دیدم که به قول نیما: «دعوا سر آخور است»
@faryad_naseri