انجمن صنفی یا کانون نویسندگان.. هر نوع تلاشی برای احقاق حقوق تلف شده‌ی اهل کتاب در ایران ستودنی‌ست

انجمن صنفی یا کانون نویسندگان

هر نوع تلاشی برای احقاق حقوق تلف شده‌ی اهل کتاب در ایران ستودنی‌ست. هر قدمی که سبب شود فشار دست از گلوی زیست و معیشت این قشر برداشته شود ستودنی‌ست اما هر گامی از این تلاشها که بخواهد فراموش کند، یا خاطره‌ای را بزداید خیانتکار است. فراموش کردن حذف‌ها، فراوش کردن فشارها، پاک کردن رد فجایعی که بر این قوم رفته است و می‌رود خود خیانتی نابخشودنی‌ست. اگر با فراموش نکردن این‌ها و مدام با یادکرد و پاس‌داشت یاد رفتگان قدم برداریم تا امری را تسهیل کنیم و از آنها که رد شلاقشان بر پشتمان است بخواهیم که خطاهایشان را بپذیرند و زانو اعتذار بزنند آن گام‌ها ستودنی‌ست غیر از این اگر باشد هر صنف و انجمنی خیانت است بر تاریخ کانون بزرگان.
@faryad_naseri