دوستان پیام میدهند که چرا کمتر شعر میگذارم
دوستان پیام میدهند که چرا کمتر شعر میگذارم. باورم این است شعرهای چاپ شده که در کتابها هست، شعرهای تازه را منتشر نمیکنم چون مورد استفادههای سوء و مفید دوستان قرار میگیرد.
بهطور استفاده خانم بهاره رهنما را یادآوری میکنم که شعر مرا به نام خودش در روزنامهی اعتماد منتشر کرده بود.
اما
این شعر تازهی کوتاه
تقدیم به شما
باید جالب باشد ویرگول
جمله سر گذاشته به شیب رانهات
یک لحظه تامل کافیست بر زانوت
رسیدهام به پاهات و باید مثالی بزنم؛
از راه
و بَلدان تازه را ردی در آسمان بدهم
پس چشمهات.
برای چشمهایت دو نقطه میگذارم و
شرح
در جدل آخر الزمانی رنگها
گم میشود.
@faryad_naseri