خانه نیما یوشیج در دزاشیب تهران از ثبت ملی خارج شد و احتمالا بزودی تخریب و جایش آپارتمان ساخته می‌شود …این است مملکت گل و بلبل

خانه نیما یوشیج در دزاشیب تهران از ثبت ملی خارج شد و احتمالا بزودی تخریب و جایش آپارتمان ساخته می شود.

این است مملکت گل و بلبل

@faryad_naseri