خانه نیما یوشیج در دزاشیب تهران از ثبت ملی خارج شد و احتمالا بزودی تخریب و جایش آپارتمان ساخته میشود …این است مملکت گل و بلبل
خانه نیما یوشیج در دزاشیب تهران از ثبت ملی خارج شد و احتمالا بزودی تخریب و جایش آپارتمان ساخته می شود.
این است مملکت گل و بلبل
@faryad_naseri