دوستان گرامی

دوستان گرامی

به‌ندرت پیش می‌آید که چیزی را بدون اطمینان و بررسی منتشر کنم اما انسان است و خطا و فراموشکاری.
استادی گفته است که هر وقت می‌خواستم «بسم الله الرحمن الرحیم» هم بنویسم از روی کتاب حکیم می‌نوشتم.

من مطلبی پیرامون تلگراف و سانسور منتشر کردم و همه اشتباه بود. اشتباه هم بر عهده‌ی من که فریب ظاهر ماخذ و مرجع و شمایل مطلب را خوردم. از تمام دوستانی که تذکر دادند سپاسگزارم.
@faryad_naseri