نه انسان، نه بشر، نه آدم _ البته اگر آ را الف نفی ندانیم بر سر دم _هیچ کدام فارسی نیستند …پس برای «انسان» در فارسی چه داشته‌ایم؟

نه انسان، نه بشر، نه آدم _ البته اگر آ را الف نفی ندانیم بر سر دم _هیچ کدام فارسی نیستند.

پس برای "انسان" در فارسی چه داشته ایم؟

مرتیا و مرت که بعدها آواش در مردم مانده است.

@faryad_naseri