این در حد معجزه‌ای کوچک بود؛. خیلی از آدم‌ها عمری را طی می‌کنند و به همچو کسی برنمی خورند

این در حد معجزه ای کوچک بود؛
برخورد با کسی که بتوانی احساساتت را به این روشنی و کمال با او در میان بگذاری.

خیلی از آدم ها عمری را طی می کنند و به همچو کسی برنمی خورند. اشتباه است اگر به این بگوییم "عشق". بیشتر شبیه همدلی کامل بود.


هاروکی موراکامی
@faryad_naseri