🔻‏از صبح این را می‌چرخانند که باشید که این مرد خوشحال است و کسی هم از خودش نمی‌پرسد مگر دارو ۴۲۰۰ نبود؟!

🔻‏از صبح این #ویدئو را می چرخانند که #خوشحال باشید که این مرد خوشحال است و کسی هم از خودش نمی پرسد مگر #ارز دارو ۴۲۰۰ نبود؟!
#خوشحال باشید که بازار #واردات_دارو را روی #ارز آزاد تثبیت کردید
زمانه ‎#ابتذال

https://t.co/dmt55E9tL5‎

🀄️سید محمدرضا اصنافی

‌@antioligarchie