انقلابمان را دزدیده اند برای بازگشتش تلاش می کنیم! تمام مطالب منتشره در کانال مورد تایید نیست و گاهی تنها برای هم افزایی و ایجاد فضای آزاد اندیشانه انتشار میابد. ادمین: @WT_XT
🔻از صبح این را میچرخانند که باشید که این مرد خوشحال است و کسی هم از خودش نمیپرسد مگر دارو ۴۲۰۰ نبود؟!
🔻از صبح این #ویدئو را می چرخانند که #خوشحال باشید که این مرد خوشحال است و کسی هم از خودش نمی پرسد مگر #ارز دارو ۴۲۰۰ نبود؟!
#خوشحال باشید که بازار #واردات_دارو را روی #ارز آزاد تثبیت کردید
زمانه #ابتذال
https://t.co/dmt55E9tL5
🀄️سید محمدرضا اصنافی
@antioligarchie