‏چرا ‎را ام‌الفساد می‌خوانم؟ تشکیل ‎را ممکن و ‎را حاکم بر مقدرات ایران کرده است

‏چرا ‎#نظارت_استصوابی را ام‌الفساد می‌خوانم؟ زیرا این بدعت خطرناک ‎#جمهوریت نظام را نشانه رفته، ‎#حق_تعیین_سرنوشت را از مردم گرفته و به ‎#رهبر و منصوبانش داده است. تشکیل ‎#ستاد_مهندسی_انتخابات را ممکن و ‎#دولت_پنهان را حاکم بر مقدرات ایران کرده است.
🀄️ مصطفی تاجزاده

@antioligarchie