انقلابمان را دزدیده اند برای بازگشتش تلاش می کنیم! تمام مطالب منتشره در کانال مورد تایید نیست و گاهی تنها برای هم افزایی و ایجاد فضای آزاد اندیشانه انتشار میابد. ادمین: @WT_XT
چرا را امالفساد میخوانم؟ تشکیل را ممکن و را حاکم بر مقدرات ایران کرده است
چرا #نظارت_استصوابی را امالفساد میخوانم؟ زیرا این بدعت خطرناک #جمهوریت نظام را نشانه رفته، #حق_تعیین_سرنوشت را از مردم گرفته و به #رهبر و منصوبانش داده است. تشکیل #ستاد_مهندسی_انتخابات را ممکن و #دولت_پنهان را حاکم بر مقدرات ایران کرده است.
🀄️ مصطفی تاجزاده
@antioligarchie