🔻 براساس مصوبه‌ی امروز مجلس

🔻 براساس مصوبه ی امروز مجلس

اشتغال بازنشستگان در دستگاه‌های اداری #ممنوع شد.

👈به کارگیری بازنشستگان در جایگاه رؤسای سه قوه، معاونان رئیس جمهور، اعضاء شورای نگهبان، وزرا و نمایندگان 👈 #مجاز است


👈 دارندگان اجازات خاصه #رهبری، #جانبازان بالای 50 درصد، #آزادگان بالای 3 سال اسارت و #فرزندان شهدا از شمول قانون منیع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی #مستثنی هستند.

@antioligarchie