نوشتن تو بلاگ زمان زیادی میخواد، توئیتر هم محدودیت کاراکتر داره. فاصلهی بین اونارو این کانال پر میکنه. @abbas1991
این کد معمولی هست که ۴۱ خط شده

این کد معمولی هست که ۴۱ خط شده.
نوشتن تو بلاگ زمان زیادی میخواد، توئیتر هم محدودیت کاراکتر داره. فاصلهی بین اونارو این کانال پر میکنه. @abbas1991

این کد معمولی هست که ۴۱ خط شده.