نوشتن تو بلاگ زمان زیادی میخواد، توئیتر هم محدودیت کاراکتر داره. فاصلهی بین اونارو این کانال پر میکنه. @abbas1991
سایت mongodb خودش یک صفحه درست کرده به اسم use cases و گفته برای مثالهای مختلف چطوری میشه از مزایای mongodb استفاده کرد
سایت mongodb خودش یک صفحه درست کرده به اسم use cases و گفته برای مثال های مختلف چطوری میشه از مزایای mongodb استفاده کرد. به عنوان مثال توضیح داده برای ذخیره ی لاگ های یک سیستم نیاز به تعداد insert زیادی هست، توو این حالت میتونید از mongodb استفاده کنید و برای کوئری نوشتن روی لاگ هم مناسب است.
توضیحات کاملتر و بقیه مثالهارو میتونید اینجا ببینید:
https://docs.mongodb.com/ecosystem/use-cases/
#link #databas #nosql