آرامش در قلبی است. که در. تصرف خداست …

آرامش در قلبی است
که در
تصرف خداست...
اگه یه وقت
تنها شدی، اینو بدون
خدا همه
رو بیرون کرده،
تا خودت باشی
و خودش..

💟 @asrare_movafaghiyat