🔰برگزاری کارگاه پیشگیری از خشونت

🔰برگزاری کارگاه پیشگیری از خشونت

♻️کارگاه پیشگیری از خشونت برای انجمن های فعال در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط اداره کل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی و با همکاری سازمان دفاع از قربانیان خشونت در محل سالن اجتماعات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، روز دوشنبه، 21 اسفنماه برگزار شد.

❎مبانی، تاریخچه و تعریف مفاهیم خشونت، مهم ترین مداخلات پیشگیرانه در سطوح سه گانه پیشگیری، مداخلات اورژانسی و مهم ترین عملکردها و اثرگذاری انجمن های مردمی برای پیشگیری از خشونت عناوین و سرفصل های اصلی این کارگاه بود.

✅سید احمدرضا سلامتی، معاون توانبخشی سازمان دفاع از قربانیان خشونت در ابتدای این کارگاه ضمن اشاره به برخی تجربیات موفق این سازمان برای مداخلات پیشگیرانه در پیشگیری از خشونت گفت: اتخاذ موضع منفعلانه به دلیل دشواری فعالیت و مشکلات قانونی برای پیشگیری از خشونت با رسالت داوطلبانه و جسورانه انجمن های غیردولتی سازگار نیست و باید همه ظرفیت های موجود برای اقدام پیشگیرانه به هر مقدار را به کار گرفت.

❇️دکتر علی اصغر رفاهی، مستشار قضایی و مدیرکل پیشگیری های مردمی و مشارکت های مدنی قوه قضاییه برنامه های آموزشی، کارگاهی و پژوهشی انجام شده در راستای پیشگیری از خشونت را بیان کرد و گفت: قوه قضاییه آمادگی کامل خود را برای اجرای طرح ها و ایده های پیشگیرانه در حوزه خشونت اعلام می کند.
@ngoodvv