بعیدی نژاد: درباره سناریوهای احتمالی پس از خروج آمریکا از، دو احتمال را ذکر کردم، یا طرفها به مکانیزمی برای یافتن راه حل متوسل میش

بعیدی نژاد: درباره سناریوهای احتمالی پس از خروج آمریکا از، دو احتمال را ذکر کردم، یا طرفها به مکانیزمی برای یافتن راه حل متوسل میش

بعیدی نژاد: درباره سناریوهای احتمالی پس از خروج آمریکا از #برجام ، دو احتمال را ذکر کردم، یا طرفها به مکانیزمی برای یافتن راه حل متوسل میشوند یا ایران با فرض اینکه توافقی باقی نمانده است خارج خواهد شد