⭕️ دوره بازپرداخت وام مسکن ۱۵ ساله شد.. هوشنگ عشایری، معاون وزیر راه و شهر سازی گفت:

⭕️ دوره بازپرداخت وام مسکن ۱۵ ساله شد

هوشنگ عشایری، معاون وزیر راه و شهر سازی گفت:

🔸دوره باز پرداخت تسهیلات مسکن در محلات باز آفرینی شهری از ۱۲ سال به ۱۵ سال افزایش پيدا كرده است و میزان اقساط ماهانه وام مسکن در بافت‌های فرسوده ۶۷۵ هزار تومان است.

🔸بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهر سازی و با تصویب و ابلاغ شورای پول اعتبار ، نرخ بهره تسهیلات خانه یکمی در بافت های ناکارآمد شهری از 8 درصد به 6 درصد کاهش و دوره باز پرداخت آن از 12 سال به 15 افزایش یافت.

🔸بازپرداخت تسهیلات 80 میلیونی تومانی با نرخ سود 8 درصد و دوره باز پرداخت 12 سال و قسط ماهیانه 865 هزار تومان است که براساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار نرخ بهره تسهیلات به 6 درصد کاهش و دوره باز پرداخت به 15 سال افزایش و مبلغ قسط هم به میزان 675 هزار تومان شده است.