🔴 فرمانده نظامی ارشد اسرائیل: رصد اقدامات ایران ماموریت شماره یک ارتش و دستگاه اطلاعاتی است

🔴 فرمانده نظامی ارشد اسرائیل: رصد اقدامات ایران ماموریت شماره یک ارتش و دستگاه اطلاعاتی است

🔴 فرمانده نظامی ارشد اسرائیل: رصد اقدامات ایران ماموریت شماره یک ارتش و دستگاه اطلاعاتی است
گادی آیزنکوت رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل گفت: #برجام در حال حاضر با وجود همه نقصهایی که دارد جواب داده و دسترسی ایران به بمب هسته ای را تا 10 - 15 سال آینده منتفی کرده است.
🔺وی افزود: در حال حاضر موردی از نقض برجام توسط ایرانیها دیده نمیشود اما فرض ما بر این است که ایران ممکن است بطور مخفیانه کارهایی کند از این رو رصد تحولات ایران ماموریت شماره یک ارتش و دستگاه اطلاعاتی اسرائیل است. ما منابع گسترده ای برای به دست آوردن بهترین اطلاعات درباره ایران و توانایی عملیاتی این کشور صرف میکنیم. اگر قصد و نیت آنها تغییر کند ما متوجه خواهیم شد.
🔺وی درباره تحولات منطقه ای گفت اسرائیل علامتی از اینکه هیچکدام از همسایگان قصد راه اندازی جنگ داشته باشد مشاهده نمی کند اما این نگرانی وجود دارد که تجمیع رویدادها و تلاش ایران برای تحکیم موقعیت خود در سوریه ، اعتماد به نفسی که حزب الله در جنگ سوریه به دست آورده و تلاشهای حزب الله برای دستیابی به فناوری موشکهای هدایت شونده ، در کنار وضعیت بی ثبات در اراضی فلسطینی منجر به تنش افزایی برنامه ریزی نشده بشود و چنین وضعی میتواند منجر به متحد شدن نیروهای مختلف شود.
@Diplomacy_IR
t.co/ru86NXAjxj