https://t.me/joinchat/AAAAAEml727aUtxh3Yucbg کانال روابط بین الملل وسیاست خارجی/مدیر؛حسین علی فام دانشجوی دکترای روابط بین الملل،پژوهشگر،تحلیلگرومدرس دانشگاه/ آیدی تلگرام؛ https://t.me/Alifamhossein پیج اینستاگرام؛hossein_alifam
✔️ محمود سفیر در را «توله سگ» خواند!.. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان:

✔️ محمود #عباس سفیر #آمریکا در #تل_آویو را "توله سگ" خواند!
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان #فلسطین:
دیوید #فریدمن، سفیر آمریکا در تلآویو گفته است، اسرائیلیها در زمینهای خودشان دست به ساخت و ساز میزنند، آخر "تولهسگ" آیا این سرزمینآنهاست؟ خود فریدمن و خانوادهاش شهرکنشین هستند. خب ما چه انتظاری میتوانیم از سفیر آمریکا در تلآویو داشته باشیم؟
🔗 https://www.alaraby.co.uk/english/news/2018/3/20/mahmoud-abbas-calls-us-ambassador-son-of-a-dog?utm_medium=sf&utm_source=twitter