المانیتور: کارگروه آمریکایی-اروپایی اصلاح برجام در لندن تشکیل جلسه می‌دهد

المانیتور: کارگروه آمریکایی-اروپایی اصلاح برجام در لندن تشکیل جلسه می‌دهد

المانیتور: کارگروه آمریکایی-اروپاییِِ اصلاح برجام در لندن تشکیل جلسه می‌دهد
🔺 کارگروه مشترک آمریکا و سه کشور اروپایی برای اصلاح برجام در روزهای آینده برای انجام رایزنی‌ در لندن تشکیل جلسه خواهند داد. اروپایی‌ها تمایل دارند امکان همکاری با ایالات متحده را در زمینه نگرانی‌های مشترکی مانند برنامه موشکی ایران مورد بررسی قرار دهند اما کماکان با درخواست‌هاي ترامپ برای مذاکره مجدد درباره برجام مخالفند و در برابر آن ایستادگی می‌کنند.
🔺 انتظار می‌رود ریاست هیات آمریکایی برای رایزنی با اروپایی‌ها در خصوص ایران را "برایان هوک" رئیس دفتر برنامه‌ریزی وزارت خارجه آمریکا به عهده داشته باشد. دیگر اعضای این هيات، 'اندرو پیک'، معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور ایران و عراقT 'متیو مک‌اینیس' و 'دیوید تسلر'، کارشناسان مسائل ایران در دفتر برنامه‌ریزی سیاسی وزارت خارجه آمریکا خواهند بود.
@Iran_Bulletin

t.co/dcaN4ZaKVU