نقض فاحش حقوق بین‌الملل توسط متعرضان به سفارت ایران در لندن.. حمید بعید‌ی‌نژاد سفیر ایران در لندن:

نقض فاحش حقوق بین‌الملل توسط متعرضان به سفارت ایران در لندن.. حمید بعید‌ی‌نژاد سفیر ایران در لندن:

نقض فاحش حقوق بین‌الملل توسط متعرضان به سفارت ایران در لندن

@phdLAW
حمید بعید‌ی‌نژاد سفیر ایران در لندن:
🔹متعرضان به سفارت کشورمان در لندن به نقض فاحش حقوق بین‌الملل دست زدند.
🔹از دیروز هزاران شبکه و رسانه شناخت بیشتری نسبت به انحرافات عقیدتی این جریان افراطی در بین شیعیان پیدا کردند.
🔹آنها سعی کردند با اهانت به پرچم مقدس ایران و بزرگ قلمداد کردن اقدام سخیف خود تحت نام «اشغال سفارت ایران» برای خود مشروعیت درست کنند.
🔹با دخالت پلیس تعرض آنها بسیار محدود و کوتاه شد و همچنین تمام برنامه برای آنان نتیجه‌ای برعکس داد.
fna.ir/a4hddg