امور خارجه پاکستان گفته است با وجود همکاری با آمریکا چیزی جز تحریم بدست نیاوردیم

@indianstudies

وزیر امور خارجه پاکستان گفته است با وجود همکاری با آمریکا چیزی جز تحریم بدست نیاوردیم. وی در خصوص اخراج گسترده دیپلمات های روس که در پی اتهام‌ استفاده از گاز مسموم کننده توسط روسی ها مطرح شده است اظهار کرده است اسلام‌آباد در زمینه اختلافات دیپلماتیک روسیه و آمریکا بی‌طرف خواهد بود و اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کند.