قانون سوم نیوتن میگه. برای اینکه بخوای به چیزی برسی. باید از یه چیزی دل بکنی!

قانون سوم نیوتن میگه. برای اینکه بخوای به چیزی برسی. باید از یه چیزی دل بکنی!

قانون سوم نیوتن میگه
برای اینکه بخوای به چیزی برسی
باید از یه چیزی دل بکنی!