پنجشنبه است. و به رسم هر پنجشنبه …. ثانیه هایمان بوی دلتنگی میدهد

پنجشنبه است. و به رسم هر پنجشنبه …. ثانیه هایمان بوی دلتنگی میدهد

پنجشنبه است
و به رسم هر پنجشنبه ...
ثانیه هایمان بوی دلتنگی میدهد
چه مهمانان ساکتی هستند رفتگان
نه بدستی ظرفی آلوده میکنند
نه به حرفی دلی را
تنها به فاتحه قانعند...

😔

🍃 @mapatoog