ژان اسلبورن وزیر خارجه لوکزامبورگ: اگر نیاز به ژستی (مانند تحریم) برای نگاهداشتن آمریکا در باشد باید قبول کنیم اما نباید به شکلی ب

ژان اسلبورن وزیر خارجه لوکزامبورگ: اگر نیاز به ژستی (مانند تحریم) برای نگاهداشتن آمریکا در باشد باید قبول کنیم اما نباید به شکلی ب

ژان اسلبورن وزیر خارجه لوکزامبورگ: اگر نیاز به ژستی (مانند تحریم) برای نگاهداشتن آمریکا در #برجام باشد باید قبول کنیم اما نباید به شکلی باشد که ایران را مجبور به خروج از توافق هسته ای سازد.