به هر اداره‌ای که میریم. کارمندنشسته وارباب رجوع ایستاده!

به هر اداره‌ای که میریم. کارمندنشسته وارباب رجوع ایستاده!

به هر اداره ای که میریم
کارمندنشسته وارباب رجوع ایستاده!به جزکلاس درس که ارباب رجوع نشسته ومعلم ایستاده.جان فدای معلمی که این همه بی مهری میبیندو بازمهر می آفریند

هفته معلم مبارکباد🌹

@Shahsavar0115