یک زن در ایالت غربی ماهاراشترای هند با ببری که به بزش حمله کرده بود جنگید

@indianstudies
🔻 یک زن در ایالت غربی ماهاراشترای هند با ببری که به بزش حمله کرده بود جنگید. به گفته پزشکان او خوش‌شانس بود که از این حمله جان سالم به در برده است.

🔸 خانم مشرام لحظاتی بعد از درگیری با ببر، از چهره خون‌آلود خود عکس سلفی گرفت. این رویداد هفته گذشته رخ داد اما به تازگی بازتاب پیدا کرده است.

منبع بی بی سی

بیشتر اینجا بخوانید:
https://bbc.in/2HdAHFV
@BBCPersian