خارجه پاکستان از شرکت در انتخابات مجلس محروم شد

@indianstudies

وزیر خارجه پاکستان از شرکت در انتخابات مجلس محروم شد

خواجه محمد آصف وزیر امور خارجه پاکستان و از اعضای حزب مسلم لیگ نواز (حزب حاکم این کشور) پنجشنبه از سوی دادگاه اسلام‌آباد سلب صلاحیت شد.

دادگاه اسلام‌آباد رای نهایی را در ارتباط با درخواست ارائه شده علیه آصف مبنی بر اقدام وی برای پنهان سازی دارایی‌ها و فعالیت‌های غیر سیاسی شامل داشتن شغل در خارج از پاکستان در امارات متحده، صادر و اعلام کرد. بر این اساس، خواجه آصف به عنوان نماینده مجلس ملی راستگو و امین نیست، بنابراین وی از عضویت در مجلس ملی سلب صلاحیت می‌شود.