بخش عمده نارصایتی مردم ناشی از ضعف و مماشات اصلاح طلبان بدلیست!

بخش عمده نارصایتی مردم ناشی از ضعف و مماشات اصلاح طلبان بدلیست!

بخش عمده نارصایتی مردم ناشی از ضعف و مماشات اصلاح طلبان بدلیست!
@bestdiplomacy