⭕️ وزیر ارتباطات:.. ✅دولت بر عهد خود با مردم پایبند است

⭕️ وزیر ارتباطات:

✅دولت بر عهد خود با مردم پایبند است

✅راه حل رفع مشکلات کشور تکیه بر مردم و توجه به خواسته‌های آنهاست

✅«شبکه های اجتماعی» باعث کم شدن فاصله مسئولان با مردم می شود

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در مراسمی با عنوان «جشن پرچم» به مناسبت «روز جمهوی اسلامی» گفت:

🔻باید مرتباً مرور کنیم چقدر منطبق با آرمان های انقلاب بوده ایم نظام اسلامی، متقابلاً خدمات زیادی به مردم داده که در مقاطع مختلف، به سمع و نظر مردم رسانده شده است.

🔻جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های قابل توجهی داشته، البته مشکلاتی هم داشتیم و کلید این مشکلات، هم توجه و اتکا به مردم است.

🔻امیرالمومنین می فرمایند «در هر بامداد و شام ساعتی برای رسیدگی به امور رعیت معین کن و به سؤالات آنها «شخصاً» و «بی واسطه» جواب ده و نادان و گمراهشان را متوجه ساز، با دانشمندان در تماس باش و جز زبانت واسطه‌ای بین خود و مردم قرار مده و جز چهره‌ات حاجبی.»

🔻 امروز شاید گرفتاری هایی باشد و مسئولین نتوانند بین مردم مستمراً (بدليل گستردگي جمعيت و تنوع خواسته ها) حضور داشته باشند، اما فرصت «شبکه های اجتماعی دوسویه» این ظرفیت را ایجاد می کند که مسئولین، به میان مردم بروند و بی واسطه نظرات آنها را بشنوند و از این نظرات استفاده کنند تا با پشتوانه از نظرات مردم، مشکلات مرتفع شود و فاصله ميان مردم و مسئولين، اندك و اندك تر شود.

🔻دولت پایبند به قول هایی که مردم داده هست و وعده ها را قطعا پیگیری خواهد کرد. هر چند در این میان دولت نیازمند همراهی سایر قوا و نهادها نیز هست.

🔻امروز روز پرچم است چه بسیار جوانان عزیزی که جان خود را فدای میهن اسلامی کردند تا این پرچم با اتکاء به مردم روز به روز افتخار آفرینی کند و بر خاک نغلطد؛ چندان که در میادین ورزشی نیز ورزشکاران ما تلاش زیادی کردند که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرند و برافراشته کنند.