با اعزام نیروهای تازه ارتش پاکستان به عربستان، مجلس ملی و سنای این کشور نسبت به این موضوع اعتراض کرده و وزیر دفاع در این خصوص به م

@indianstudies

همزمان با اعزام نیروهای تازه ارتش پاکستان به عربستان، مجلس ملی و سنای این کشور نسبت به این موضوع اعتراض کرده و وزیر دفاع در این خصوص به مجلس سنا توضیح داد.

وی هدف از اعزام مجدد نیروهای پاکستانی به عربستان را آموزش نیروهای سعودی اعلام کرد و گفت:حضور نیروهای کشورمان در این کشور، به معنای شریک شدن در جنگ یمن نیست.

این در حالی است که اعتراض ها در پاکستان به اعزام نيروي نظامي جديد به عربستان شدت یافته است. به تازگی رییس علمای پاکستان نیز در رویکردی مثبت نسبت به سعودی اظهار کرده است: هرگز اجازه نمی دهیم که مدیریت حج بین المللی شود، ادارۀ آن حق عربستان سعودی است