https://t.me/joinchat/AAAAAEml727aUtxh3Yucbg کانال روابط بین الملل وسیاست خارجی/مدیر؛حسین علی فام دانشجوی دکترای روابط بین الملل،پژوهشگر،تحلیلگرومدرس دانشگاه/ آیدی تلگرام؛ https://t.me/Alifamhossein پیج اینستاگرام؛hossein_alifam
🔵 آژانس بار دیگر پایبندی را به تایید کرد

🔵 آژانس بار دیگر پایبندی #ایران را به #برجام تایید کرد
آژانس بینالمللی انرژی اتمی(IAEA) یک بار دیگر اعلام کرد که ایران به محدودیتهای اصلی اعمال شده بر برنامه هستهای خود در چارچوب برجام پایبند مانده است.
به این ترتیب مقادیر اورانیوم ایران با غنای ۳.۶۷ درصد از حد تعیین شده عبور نکرده است. ایران همچنین اورانیوم را با غنای بیش از ۳.۶۷ درصد که توسط آژانس تعیین شده بود غنیسازی نکرده است.
در این گزارش آمده است، تعداد سانتریفیوژهای فعال ایران کمتر از عدد مورد توافق ۵۰۶۰ بوده و مقادیر اورانیوم ۳.۶۷ درصد ایران نیز از ۳۰۰ کیلوگرم بیشتر نشده است این گزارش همچنین اعلام میکنند که ایران آژانس را در مورد تصمیم برای ساخت پیشرانه هستهای آگاه کرده است.
به گزارش ایسنا، آژانس بین المللی انرژی اتمی طی دو سال گذشته همواره پایبندی ایران به برجام را در گزارش های مختلف خود تایید کرده است.
🔗 http://www.middleeasteye.net/news/iran-continues-adhere-nuclear-deal-says-iaea-report-952997659