🔴 مارک فیتزپاتریک: چند هفته پیش در گفتگو با همشهری گفتم که بدون آمریکا نیز میتواند دوام آورد اگر ایران منافعی در تجارت داشته باشد؛

🔴 مارک فیتزپاتریک: چند هفته پیش در گفتگو با همشهری گفتم که بدون آمریکا نیز میتواند دوام آورد اگر ایران منافعی در تجارت داشته باشد؛

🔴 مارک فیتزپاتریک: چند هفته پیش در گفتگو با همشهری گفتم که #برجام بدون آمریکا نیز میتواند دوام آورد اگر ایران منافعی در تجارت داشته باشد؛ الان بدبین تر هستم.
t.co/P8PIMIh3x9