💠دکتر روحانی در سخرانی مراسم بزرگداشت انقلاب:.. ⛔️۴۰ سال بس است؛ کینه‌ها را رها کنیم

💠دکتر روحانی در سخرانی مراسم بزرگداشت انقلاب :

⛔️40 سال بس است؛ کینه ها را رها کنیم

🔹برادریم، ایرانی هستیم، منافع مشترک داریم ، بیایید در کنار هم قرار بگیریم
#حامیان_دکتر_روحانی
https://t.me/joinchat/AAAAAECBoP-tLL0xTYCv2Q