🔴اشغال ساختمان شهرداری نزدیک پایگاه نظامی روسیه در ارمنستان

🔴اشغال ساختمان شهرداری نزدیک پایگاه نظامی روسیه در ارمنستان


🔺طرفداران اپوزیسیون ارمنستان ساختمان شهرداری گیومری را اشغال کردند.

🔺معترضین می خواهند که شهردار گیومری ، سامول بالاسانیان به اقدامات نافرمانی مدنی پیوسته و از حزب جمهوری خواه حاکم خارج شود. 
🔺در این شهر یکی از پادگان های صد و دومین پایگاه های نظامی روسیه قرار دارد.
🔺 حدود ۴۰۰۰ سرباز در این پایگاه هستند. در آنجا پدافند موشکی اس ۳۰۰ بی ، جنگنده های میگ-۲۹ ، بالگردها و سایر فن آوری ها نیز مستقر هستند. 
🔺تظاهرات در ارمنستان از اواسط ماه آوریل در زمینه بحران سیاسی در کشور ادامه دارد. اول ماه می پارلمان جمهوری نتوانست نخست وزیر را انتخاب کند.

#ایراسیه

Irasieh.ir