پس از خروج امریکا از برجام و کاهش چشمگیر تاثیر برجام باقی مانده در اینده برای ایران بسیاری از تندروها و حتی کارشناسان اعلام کردند

پس از خروج امریکا از برجام و کاهش چشمگیر تاثیر برجام باقی مانده در اینده برای ایران بسیاری از تندروها و حتی کارشناسان اعلام کردند
گفته بودیم برجام بد است یا امریکا پای بند نیست!
این درحالیست که آنها در گام اول دلایل شکل گیری برجام را فراموش کرده اند و در گام دوم هیچ راه حل بهتری ارائه نکرده اند!...
@bestdiplomacy