بعد انتشار گزارش‌هایی درباره تیراندازی در کاخ سلطنتی در پایتخت عربستان، پلیس سعودی گفته پهپاداسباب‌بازی واردمحوطه شده بوده و مامور

بعد انتشار گزارش‌هایی درباره تیراندازی در کاخ سلطنتی در پایتخت عربستان، پلیس سعودی گفته پهپاداسباب‌بازی واردمحوطه شده بوده و مامور

بعد انتشار گزارش‌هایی درباره تیراندازی در کاخ سلطنتی در پایتخت عربستان، پلیس سعودی گفته پهپاداسباب‌بازی واردمحوطه شده بوده و ماموران آن را زده‌اند.
رویترز گزارش داده محمد بن سلمان ولیعهد در کاخ نبوده.