The Future is Decentralized.Cryptocurrency | Bitcoin | Altcoin | DeFi مطالب این کانال آموزشی است و به هیچ عنوان توصیه مالی یا سرمایهگذاری نیست. مسئولیت هرگونه تصمیم، خرید، فروش، نگهداری رمز ارزها متوجه خود شماست و ادمین هیچگونه مسئولیتی ندارد.
یه مقدار تتر گذاشتم کنار در صورت ریزش سنگین، اضافه کنم و راحت خرجشون نمیکنم
یه مقدار تتر گذاشتم کنار در صورت ریزشِ سنگین، اضافه کنم و راحت خرجشون نمیکنم. فانتوم، هارمونیوان و سولانا تنها ارزهایی هستند که در حال حاضر سربهسر هستم. اینها مثبت بشن سودشون رو میبرم تو مواردی که در ضرر هستم. من همچنان سبدم رو لانگترم نگهداری میکنم به جز Beam که نگاهم بلندمدت نیست.
⚠️ این مطلب توصیه مالی یا سرمایهگذاری نیست. مسئولیت هرگونه تصمیم، خرید، فروش، نگهداری رمز ارزها با خود شماست.
@cryptobyalireza