کاربران آلمانی در فضای مجازی به نشانه‌ی انتخاب راستگرایان در توئیتر از هشتگ «من ۸۷ درصدی ام» استفاده کردند …راستگراها حدود ۱۳ درصد

کاربران آلمانی در فضای مجازی به نشانه‌ی انتخاب راستگرایان در توئیتر از هشتگ "من 87 درصدی ام" استفاده کردند.

راستگراها حدود 13 درصد از آرای بوندستاگ را از آن خود کردند.


@dachstudien
🇪🇺🇩🇪