⭕️سهم هریک از شرکا در منافع در شرکت مدنی ممکن است به چه میزان باشد؟.. ۴⃣درست است

⭕️سهم هریک از شرکا در منافع در شرکت مدنی ممکن است به چه میزان باشد؟

@lawgram

1⃣ممکن است به نسبت سهم هر یک از آنان از آورده باشد.
2⃣ ممکن است برای برخی با توجه به عملی که انجام می¬دهند سهم بیشتری در نظر گرفته شود.
3⃣ممکن است برای برخی بدون آوردن آورده بیشتر و بدون انجام هیچ کاری سهم بیشتری در نظر گرفته شود.
4⃣همه موارد
@Lawgram
گزینه 4⃣درست است.


🔴 نکته
⤵️⤵️⤵️
در شرکت‌های مدنی اصولاً میزان سهم شرکا از منافع به نسبت سهم آنان از آورده می¬باشد لکن ممکن است برای یک یا برخی از شرکا با توجه به مسئولیت‌هایی بر عهده‌دارند و یا کارهایی که انجام می¬دهند سهم بیشتری در نظر گرفته شود و همچنین ممکن است برای برخی بدون هیچ آورده اضافی و یا عمل اضافی سهم بیشتری در نظر گرفت.
🆔 @lawgram