روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
امشب اومدیم خونه مادر و محله قدیم (میدان منیریه، خیابان فرهنگ)
امشب اومدیم خونه مادر و محله قدیم (میدان منیریه، خیابان فرهنگ). جاتون خالی برای شام از کبابی گلپایگانی محل، کباب کوبیده با نون سنگک داغ گرفتم. وقتی رفتم توکبابی، همون بو و حال و هوای دوران کودکیم دوباره برام تازه شد. بیشتر از ۴ نسل قبل از من، تو این محله زندگی کردن. یکی از بهترین محلهای تهران قدیم. هنوزم خیلی از تهرونیا این محل رو یه جور خاصی دوست دارند.