روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
بعد از چند روز روحیه خراب دیروز رفتم دانشگاه، یکم حالم بهتر شد
بعد از چند روز روحیه خراب دیروز رفتم دانشگاه، یکم حالم بهتر شد. دیدن یه سری آدمها، کلی به آدم روحیه و احساس خوب میده.
وسط همه مشکلات این روزها، چند روزه برادران دلواپس, زدن پدر اینترنت و اونترنت مملکت رو در آوردن! ما هم با همه درگیریهامون داریم سرورهای شرکت رو از اول تنظیم میکنیم.از این طرف فیلتریم از اونطرف تحریم😂
حالا که مشکلات مربوط به اینترنت رو حل کردیم، از فردا هم باید بخاطر برادران شهرداری چی، اساسکشی شرکت رو شروع کنیم و بریم به یه ساختمون با سند اداری. من که نفهمیدم این مجوز دانش بنیان ما به چه دردی خورد؟! هفته بعد هم مشکلات مربوط به برادران دارایی چی و بعدش هم برادران تامین اجتماعی رو باید حل کنیم. شرکت آب و فاضلاب منطقه ۲ تهران هم رسما بهمون گفت دیگه دنبال پولتون نیاین که از بالا دستور رسیده به اینها پول ندید! بقول خودشون این شریف تراشه حال بده نیست، پس بچرخه دنبال پولش!
البته ماهم پرروتر از این حرفا باز رفتیم گفتیم پولمون رو بدین😂
الان که به گذشته نگاه میکنم، حس و حال همه بچه هایی که شرکت و کارخونشونون بستن و رفتن و بیشتر درک میکنم.
یه بابایی میگفت: آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمیتونن بکککنن! میدووونییییی چَرااااا؟؟ میدونی چَرااااا؟؟، ما خود کفا شدیم! تا ما این ادارات و کارمندان دولتی رو داریم خودشون ترتیب مهندسا و دانشمندامون رو میدن، اسرائیل میخوایم چیکار؟! هَن؟!😂😂
پینوشت: دیشب ۱۲ شب رفتیم خونه، الان ۴ صبحه خوابم نبرده!
@dotDE