روزهای مهاجرت یک کارآفرین و مشاور به آلمان @sahandbehnam
دیدم یه ۱۵ ساعتی وقت دارم، از تو فرودگاه دوحه ویزا گرفتم رفتم داخل شهر
دیدم یه ۱۵ ساعتی وقت دارم، از تو فرودگاه دوحه ویزا گرفتم رفتم داخل شهر.تو هتل یه دوشی گرفتم و زدم بیرون که شهر رو بچرخم.
بوی عطر عربی، اود، سندل، ادویه جات، چوب و عتیقه جات کهنه از یک طرف، هوای گرم بیرون و هوای خنک داخل بازار تو در تو دوحه از طرف دیگه، نمیدونید چه حس خوب وعجیبی به آدم میده. حس میکنید اومدید زمان سندباد و علی بابا و تو بازار های رمزآلود و تو در تو عربی دارید میچرخید 👌