آقا ما یه عمر توی ایران مالیات و بیمه مثل آدم ندادیم، اینجا خیلی برامون زور داره

آقا ما یه عمر توی ایران مالیات و بیمه مثل آدم ندادیم، اینجا خیلی برامون زور داره

آقا ما یه عمر توی ایران مالیات و بیمه مثل آدم ندادیم، اینجا خیلی برامون زور داره 😂
مثلا اگه الان حقوق من ماهی ۴۵۰۰ یورو باشه، ماهی ۱۵۰۰ یوروش میره، تازه ۱۰۰۰ یورو هم شرکت میزاره روش میده دولت برای بیمه و مالیات. یعنی عملا از ۵۵۰۰ یورو، ۳۰۰۰ یورو فقط دست من میرسه و ۲۵۰۰ یورو میره تو جیب دولت. تازه من چون متاهل هستم و بچه دارم این رقم رو میگیرم. اگه مجرد بودم، ۲۵۰۰ یورو من میگرفتم، ۳۰۰۰ یورو دولت. نامرد😂
@dotDE