امشب دوستای آلمانیمون اومده بودن شام پیشمون

امشب دوستای آلمانیمون اومده بودن شام پیشمون. بعد از شام پازلی که برای سامیار کادو آورده بودن رو همه جمع شدیم و باهم ساختیم. یه چیز خیلی خوبی که آلمانی‌ها دارند و منم خیلی باهاش حال میکنم اینه که، اینها وقتی جایی میرن مهمونی، برای بچه‌ها بازی‌های فکری میخرند که بچه‌ها رو دور خودشون جمع کنند و باهم بازی کنند و بیشتر بهم نزدیک بشن. نه مثل ما که یا کادوهای گرون میخریم که صاحبخونه رو شرمنده کنیم و چشم بقیه رو هم دربیاریم یا یه چیزی میخریم که بچه‌ بره گم و گور بشه و دم دست بزرگترها نچرخه😎
@dotDE