تو اسن یه کافه خیلی باحال هست، من هربار که میرم بیکن و نیمرو سفارش میدم با چایی، بعد نیم ساعت هم یه قهوه

تو اسن یه کافه خیلی باحال هست، من هربار که میرم بیکن و نیمرو سفارش میدم با چایی، بعد نیم ساعت هم یه قهوه

تو اسن یه کافه خیلی باحال هست، من هربار که میرم بیکن و نیمرو سفارش میدم با چایی، بعد نیم ساعت هم یه قهوه. الان دیدم مدیرش برام یه ایمیل فرستاده که سهند چند وقته که نیومدی، چی شده!