امروز عصر رفتم پیش یکی از دوستان قدیمی و بی‌نهایت با استعدادم

امروز عصر رفتم پیش یکی از دوستان قدیمی و بی‌نهایت با استعدادم.
حسین بناساز یکی از بهترین طراحان صنعتی ایرانه که چندین سال از عمرشو صرف اوریگامی (هنر کاغذ و تا) و کیریگامی (هنر کاغذ و برش) کرده. قراره که براش یک کسب و کار بر روی وب راه بندازم و یک تیم مارکتینگ رو برای کسب و کارش جمع کنم. ممنون میشم یک اسم خوب برای کسب و کارش پیشنهاد بدید. خودش برند “بُرش‌تا” انتخاب کرده.