یه دوست دارم هر چند ساعت یکبار قیمت دلار رو‌چک میکنه و کلی قاطی میکنه!

یه دوست دارم هر چند ساعت یکبار قیمت دلار رو‌چک میکنه و کلی قاطی میکنه! بهش میگم تو که کار ارزی نداری، به تو چه آخه؟! میگه آدم باید اطلاعاتش به‌روز باشه! باید بدونه این هوایی که تنفس میکنه، نفسی چند براش در میاد!
راستش اگه بگم خودم نمیدونم قیمت یورو چنده و فعلا هم نمیخوام بدونم، تعجب نکید!!
شاید بگید این سهند عجب آدمیه! ۲ ماه دیگه داره میره و باید کلی پول تبدیل کنه، ولی از عمق فاجعه خبر نداره.
واقعیت اینه که، نمیخوام با خوندن اخبار استرس‌زا و مایوس کننده روزهامو‌ خراب کنم. من با خودم کنار اومدم که از این مملکت با همه بدیها و‌‌خوبیهاش بکَنم و برم. با خودم کنار اومدم که هر حرکت و هر تغییر بزرگی تو زندگی، هزینه های خودشو‌ داره. پس گور بابای نوسانات قیمت دلار و سکه. گور‌ بابای برجام و فرجامش. گور بابای هرچی خبر بد. به من چه که باز آقا چی گفته! ترامپ چه نقشه‌ای برامون کشیده!
الان باید روی اصلاح ساختار شرکت ایرانم کار کنم که وقتی بالاسرش نیستم بتونه سرپا بمونه. باید کلی از مشکلات اینجا رو قبل رفتنم حل کنم. تا اونجایی که بتونم طلبهامو بگیرم و تو این دو ماه بدهی های شرکتو صاف کنم. باید کلی تمرکز داشته باشم و کلی احساس خوب. باید ارتباط مستقیم با کسایی که بهم حس بد میدن رو قطع کنم و از لحظاتم لذت ببرم.

سهند بهنام
۲۱ خرداد ۱۳۹۷
@dotDE