امروز کلی اتفاق خوب افتاد

امروز کلی اتفاق خوب افتاد
اولا که امروز یه روز آفتابی و‌خیلی خوب بود، همه پسر ها با شلوارک و رکابی اومده بودن بیرون و دخترها هم که چنان مناظر هیجان انگیز درست کرده بودن که آدم فقط دلش میخواست زیر آفتاب بمونه😂
خلاصه صبح از خونه زدم بیرون و رفتم Welcome Center کلی اون خانم مهربونه لبخند زد و دلگرمی داد و بعد هم کارت اقامتم رو‌ داد دستم😊
بعدش هم رفتم پست بانک درخواست یه دبیت کارت کردم. نوبتم‌ که شد آقاهه گفت باید کارت اقامت، پاسپورت، کارت بانکی و نامه اقامت تو شهر داشته باشی. هنوز حرفش تموم نشده بود که همه رو‌گذاشتم جلوش! تازه گفتم اگه مدارک دیگه ای هم میخوای دارم! هیچی دیگه انقدر حال کرده بود بجای دبیت کارت بهم یه کردیت کارت گلد (ویزا) داد و‌گفت هفته دیگه پست میشه خونتون. منم رفتم یه آبجو زدم و رفتم پیش بهزاد. دمش گرم، این مدت خیلی کمکم کرده و مشاوره بهم داده.
@dotDE